192 cm...

3 kommentarer
Tarzan


... Är längden på den ultimata sexpartnern. Men då har jag såklart utgått från mig själv eftersom längden på honom(192 cm) är den som är bäst anpassad till mina 182 cm. Men varför tycker jag så då? Ja, egentligen har jag ju inga konkreta bevis, men det känns ändå att kropparna passar varandra. Det finns liksom inga gränser för vad man kan göra i sängen när kropparna anpassar sig så bra efter varandra, nästan som att de smälter ihop. Och det krävs när man ska utöva t.ex. denna ställning (som förövrigt är en riktig favorit).


Eller så är längden på den ultimata sexpartnern en direkt följd av att killen som visade mig denna ställning just var 192 cm och att jag gillade dställningenskarpt. Det var tillochmed han som visade mig att sex var ändå en helt okej sysselsättning. Antingen så sitter längden på den ultimata sexpartnern bara i mitt huvud grundat på mina tidigare erfarenheter eller så är det faktiskt så att sexet fungerar bättre om man har perfekt längt i förhållande till varandra.

Hmm,. undrar hur den ekvationen skulle se ut?


Men vad tror ni? Tror ni att längden spelar någon roll i sexet eller handlar allt om snoppens längd, killens skicklighet eller hur snygga magrutor han har?


I alla fall, Så om ni är 192 cm (+/- 1 cm) kan ni ju höra av er. Och ni andra som inte är det ska inte vara ledsna, ni behöver bara anstänga er lite mer för att ge mig det jag vill ha.

 
1 Fiffi:

skriven

Alltså, jag har också haft en partner som var 192. Men det passade inte så bra till mina 166 tyvärr :(



Det som var bra var ju att jag kände mig liten och petite haha

2 Anonym:

skriven

Spännande ekvation. Som stämmer klockrent :D Fast jag hade ju tur och fick hela paketet med längd, skicklighet OCH magrutor ;) Nice blog babes!

3 Max Twisselmann:

skriven

ultimata längden på snubben är 1.12 längre än donnan... artikel om skiten finns på aftonbladet