What NOT to do.

Kommentera
Jag tycker det har varit lite dåligt med sexsnack i bloggen den senaste tiden. Har jag gott och blivit torr eller vad har hänt? Under de kommande dagarna tänkte jag berätta lite om mina tidigare erfarenheter, vad jag har lärt mig osv. Jag tänkte starta med en lista över saker som inte alls funkar för mig i sängen.

 Emelie vill dock starkt påpeka att jag inte är som andra tjejer och att denna listan är extremt personlig för mig. Så ni killar som läser denna kanske helt enkelt borde fråga efter en second opinion innan ni kör på.

Alltså, what not to do:

  1. Dirty talk ..sug mig din slyna.. du är så våt.. - Jag är inte här för att snacka
  2. Trycka ner huvudet på den som suger av dig. Det är INTE ok.
  3. Ögonkontakt
  4. Lets face it kompis, om tjejen inte är våt är hon inte sugen
  5. Okontrollerad hårväxt
  6. Titta på film med mig om du önskar att se slutet
  7. Tro att det är tjejens ansvar att hon får orgasm
  8. Ignorera piercingar - De finns där för att du ska leka med dem
  9. Filma akten - Utan tillstånd
  10. Förspel är överskattat. Just get on with it already
  11. Vara en mes, tjejer säger till om det blir för mycket
  12. Sockar - Dock ska det ge killen häftigare orgasmer
  13. Alkohol - För Killar. Tjejer startar medans killar slaknar